Friday, September 11, 2009

dude!

Dude berasal dari perkataan Greek "duda" dan ianya bermaksud...oh sbnanye ini tak berkait sama skali ngn tajuk saya hari ini ya. Lu pikir gue ahli falsampah ya?

smlm terjadi kepelikan pada hari gua rasanya. Magis,oh tidak. Ajaib,bkn juga.pelik lah plg sesuai.


"KEJADIAN PELIK SEMALAM"

scene 1

presentation BEL492-PRESENTATION SKILLS
semua dok fokas kt dpn
aku sibuk dok prepare speech
"hrp2 presentation aku mantap"(dlm hati)
tunggu angka giliran(tunggu turn suda)
semeklok lagi b4 turn aku, jari kelingking bdarah non stop music
hoi kena mane?asal tibe?
sedangkan lidah lagi tergigit bak kate syg aku
ade lak kaitan aku nie.aha
as d result"gelabah kat dpn bab tak fokas present ttp fokas jari yg pedih bgai dihiris sembilu"
ceewah.
adeh.
mcmmane ko cube pon lpastu ko kne tawakal kn apepon yg terjd~


scene 2

selepas class sculpture a.k.a arca
mood tadak mau g klas.serasa kurang sehat hohohoh
sign attendance. gerak a
"mesti lewat aku balik nih"(dlm hati)
turun bwh.tros dpt bas.
owh gembira
bagaikan siamang dpt bunga
itu bkn pelik ttp benar:P
bas gerak. la la la
punye la la la lg
la la land.eh
:P
pusing munye pusing aa, lekat sama itu pusat kesehatan uitm aa, sula nampak itu satu signbod waner bilu pelik pelik pelik maa..
"LETAK SIKAL"
kalo mu oyak tulise moto tangga, doh bakponyo takdo rue depe sika tuh hok sesua utk letok nate words moto tuh?uitm uitm..

scene 3

kawe segho nok tubik gi nyocoh duikla
(gile bersastera aku). haha.
nouvo satoo.gua gerak
bajet2 dlm ekaun ade due angke ringgitla
mang bajet tu pon dakpela sbb nk blik raye da pong. hehehehe
sampai2, ttbe yg pliknye(kononla) gua check balance dulu
b4 withdraw,
bese tros withdraw bab da tawu kan.haks
menunjukkan angka tiga dalam baki akaun
sekian terima kasih

keep the change

scene 4

petronas sprinta cit podah
bli jajan.
pulang rumah
tgk cermin
sweater yg dipakai farina kurang sesuai
erk.pesal nie.bia betik?
ianya berpusing ke hala lain
msti aku sudah perasan ngn sume mate memandang td
bajet diri sdri fofuler
cipanlu
pdhl drg nk tegur
"cantik baju terbalik kak?"
woi mcmmane nak hidop ni!
da blk baru prasan!!
bodoh!!!

scene terakhir yg plg plg pelik ttp benar

bersemangat kesukanan nk mengarang.
tunggu punye tunggu
tertunggu tunggu
tunggu lagi dan lagi
penuggu ke aku nih?
wireless rumah
ko meragam ini mlm ee
nak je aku hentak
sabar farina, ini bln Ramadhan
hee.
at last tpaksela mempost blog dgn topic
"KEJADIAN PELIK SEMALAM"
instead of
"KEJADIAN PELIK HARI INI"


as d konklusi.
bye bai
lek a bai


Only GOD knew why~

No comments: