Tuesday, October 27, 2009

glelamextulesblog.

slm alayk.

aku masih adela.
idop agi.
hehe

Dimane?
Now on aku kat UiTM shah alam
continuing my bachelor level in Fine Arts
skrg part03
major painting
ni aku kat studiola nie
a lot of work to do
lebih byk dr masa yang ada
pd aku istilah tido bkn wajib da pon
harus pon x
tlelap tu adela..
skrg tgh final exam
final exam bdk art design bkn paper ye
tp assesment
nak taknak ko kne bsedia
sebelum pale ko kne ketuk
kau nak repeat ke?
amcm?
mudah kan art?
hehehehehe

Kenyataan?
aku tahu
ramai yang marah
ramai yang geram
ramai yang merajuk
sbb kesibukan aku sampai
aku diam
aku menyepi
wit no feedback
sampai hari2 penting byk aku tlupe
msti korg gle bengang kan.
mintak maafla.
seriously kalau korg yang duduk kt tmpt aku
korg akan lebih dr pcaye ape aku ckp slame ni
bz bkn mcm jalan jamm
pasar mlm jauh sekali
dpt bygkan x org yg sms kt dunie ni bpe byk setiap saat?
ha mcmtula perumpamaannye.
tak duduk diam
mkn minum tak tentu
tp nilah jln aku
unik dan mencabar kan manusia?

kronologi.
aku smenanye takde ape nk ckp
smenanye penat
tgh buat painting
nak upload gmb takde cable
suruh korang doakan aku
rajin n bagus snts
aku nak grad bachelor pulak lg 2thn
tak sabar
mesti best kan.
hehe


Kesimpulan.
sukati akula nk ckp pe ni blog aku
pdn muke korg
haha
slm
bye.

jgn mara
love u :)

Only GOD knew why~

No comments: