Tuesday, May 18, 2010

Its the place i dun belong




Salam pembuka bicara,

Al-fatihah

ha cuakla tu.

tak salah bace al-fatihah kan?
Pompuan berkurung coklat..Kdg2 aku rasa nak nangis fikirkan ko takde lagi kat samping aku selalu, kalau aku carik ko pon kite da tak same haluan, ko da kurang paham. Walaupun hati kite ttp same, tp aku rase tak sedap jugak sbb sekarang aku lalu jalan ni sorang2. Sampai hati ko tinggal aku uwaa! Sedih kdg2 tu fikir, lagi-lagi bile aku kena buli..ko takde kat situ utk bela aku mcm dulu..takde org nak bela aku mcm makcik garang timah marah orang2 keliling. Takde orang nak jadi kawan gelakkan org..simpan sendiri. Kite je paham lawak kite..isyarat kite~Dulu pernah aku gaduh teruk ngan kau, aku marah sangat..tah kat sape tah..diri sendiri kot..everytime tgk ko rase tak sedap, diam ke bersuara..diam ke bersuara..masing-masing ego. Now realised takde ko amat sunyi. Tipu je. Serius. Aku sorang2 bkn kuat sangat tapi buat2 boleh blah lagi. Mcm mase dulu jatuh lumpur penuh seluar boleh buat muke selamba lagi kui3. Lari bawak kayu gi kat monyet bajet berani last2 cabut lari. Mcm2 lagi kenangan kan. Now, Sorang..pergi..balik..fikir idea..buat sketches..kotorkan baju sorang2..Cat merata-rata..Tumpahkan barang2..Conteng dinding meja sini sana termasuk seluar juga,baju tidak dilupe. Menangis tergelak sorang2..rase nak cuba benda baru pon tak yakin..takde rakan seperjuangan. Tension..tunggu hari berserah sorang2..Mcm budak seni yang dah memang otak shot.Sengal. Beb, aku harap kau lah kawan aku sampai bile2. Takde org yang boleh cipta gila mcm kepala aku tambah kepala kau. Kita sama-sama keras kepala tapi sama-sama paham. Pelik bukan. Penderitaanku...Harap ini cepat berakhir. Dan mlm ini aku ingin menangis. Aku dah tak kuat lagi



rintihan budak kena buli

si cengeng



p/s: dtg sh.alam cpt



Only GOD knew why~

6 comments:

hoyeh3 said...

ala, comel nye. takpe. kamu kuat punye.

hazirah said...

yerp.semoga kamu kuat.:)

teamoOn said...

uuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~!!!!!
nanges da aku~
:'(

neveralone said...

muni n yah: saye cube.saye kuat harimauu! hehehe

tym: uwaa perlukan kau~:'(

teamoOn said...

btw, sape buli kau ey?
bdak2 tu ke?
yg blagak sgt tu ke?
bukan hebat pon dorg tu.
kau tetak je dorg.haha.

teamoOn said...
This comment has been removed by the author.