Tuesday, December 9, 2008

Eid Adha:)
















semlm hari raye Haji kn?

Hari raye haji ni aku byk tgelak dga respon org psl msg yg aku antar bebunyi lbey kurg cani aa

"bye² sygku, kita akan berpisah buat selamanya dan anggaplah ini adlh pesanan terakhir dariku............................
spacing punye byk

pesan lembu & kambing pd rumput."ahah.


Salam aidilAdha.pd diriku.hee.thn nie aku agak epi kerana dpt braye bsame kuarge wlpn jumlahnye xsempurna.xseperti thn² lpas, thn lpas aku raye kt Banda Aceh.huu.b4 dat ktne ek?xigtlaa.Agak xsemengah kerana pagi raye aku bgn pd pukul 8lbey pg. Aku bgegas mandi dgn harapan nk g semayang Laye, tp plan tepakse dibatalkan sbb kne jage umah.huu. Smbil aku memotong lemang kat dapur pastu, minda aku melayang kat org² tersayang yg jauh dimatee. Tah nape aku ase sunyi sgt time tu (bkn sbb xd org kt umah dan adek aku 2 ekoq xbgn tdo ag). huhu. Apepn, aku mmg da biase cani. Pengalaman jdkan aku terima apa jua. Tgari tu ade kduri doa selamat umah atok sdare aku, tok itam. Ktrg agak hangin(xtaula klo aku je kn) psl satu bnde ni. Ktrg satu femly lap² pinggan n cawan stlh disuruh slh seorg ahli kuarge tok itam. Yela nme pn dtg nk tlg kan,kemain bsungguh a lg. Tbe dtg sore dr celah mane tah kate pinggan tu xgune, gne pinggan n cawan plastik. Spastikk agaklaa bile yg dilap oleh kami adlh pinggan² n cawan² terakhir dari sebakul besar yg ade. heh. Then mkn² blah. Patu wtpe ag ek. Xd byk yg dibuat pd hari raye haji ni. Kazen xramai blk. Tp rase mkn dging ari² smpy muntah lpastu muntah blk tu misti adee. aha. ok lah utk kali nie. wa nk g santap sate yum3. slm AidilAdha buat semuaa:)

p/s:pstikan anda melakukan pengorbanan yg bermakne bkn hanye pd aidiladHa!



Only GOD knew why~

No comments: