Wednesday, December 31, 2008

Azam.matlamat.goALLLL!!!!

Selamat tahun baru.Mane azam baru korg semua?hee.Hidup ini xsusah beb.Buat ape yg patot.Lu dpt hasil yg baik.Jgn maen2 dgn hidup ini krn mase akan memotong kite tnp disedari. Ini antara azam2 barukuu..






  • Tersebutlah alkisah 26dis2004 yg telah tersemat dlm hati semua insan di dunia. Tsunami catasthrope telah mmbuktikan pada kita semua syiar Islam adalah anugerah yang tidak ternilai. Ianya plg tepat dan plg syumul. Msjd Meulaboh Banda Aceh yg hanya tggl di kwsn ini. Azam aku ialah mmbuat penghayatan ttg isu tsunami dlm karya diploma show pada bln April nti dlm bahasa visual dgn plg terbaik. Doakan aku:)

  • Seterusnye..ehem..lemahnye.hee. Sebaik2 muslim ialah yang dapat menahan kemarahannya. Ramai org ckp aku garang. Maka aku berazam utk mengawal marah. Dgn apa ya? Smile always hehe:) think positive(",)

  • Hehe.[gelak jap].Wlpn bg korg xpntg. Aku terase sadis pada diriku sdri kerana menangisi pemergian mp3ku pada bln 11 haritu. Adowlaa xbleh idop rase. Aku kipas susa mati muzik. Mahu beli baru dong! Hampir gila gue kehilangan mp3 entah kemanaan.cit.Da tgk td model ni rm149 1gb. Murah kn? beli3;p

  • Hoho. Lg xpntg ke? Ksianla kt aku wei da lame usha xbeli2. Hp aku da btahun pakai xpenah tuka. Nnt ade duit lbey inilah azamkuu jgk thn nie.kikii

  • Tuhan berilah aku peluang utk melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah. Hehee. Aku berazam woi nk menyambung ke peringkat degree julai ni after Diploma show. hoyeh hoyeh!:))

Sekian saje.Tepuk dade,tnye azam baru anda sdri.Hohho.Sile sedarkan diri dari sekarang sblm detik2 2009 tiba! Selamat tahun baru dan berazam baru utk semua. Biarkan hari ini lebih baik dari semlm, esok lebih baik dari hari ini, dan seterusnyee...


Only GOD knew why~



2 comments:

jeynag said...

ak nk hp 2 satu !
haha .
:)

FARINA ABDUL GHAFFAR said...

amboi3.blom tentu saye dapat membelinye utk diri sdri tawu.haha