Sunday, December 28, 2008

perjalanan.


crita criti bebas bsuara. Aku skg di kuantan.Rumah sewa yg agak mahal bg aku[xkeje lg tawu?].Uma ni kaler kuning. Kat indera mahkota6. Dekat ngn uma lecturer2[hoho]. Hmm.Current mood: colourful :). Dah sminggu dcni tp suda byk adegan include memanjat dll.Haha. I got my own room. Sgt suke dan sgt privasi rasenye can create it on my own. 5hb ni previu artwork sketch. Kepeningan menaik juge hari demi hari memikirkan hari yg akan tiba. Mlm td kn, aku mimpi jmpe org yg xdkenali. Then dpt msg ttg org yg nk sgt ajar aku ajaran sesat. It's ajaran yahudi, dan xsalah lg aku igt2 itu isi kandungan kitab injil( bible?). Hey, sgt takutla. mana mungkin aku lupe. Aku pnah bace isi bible itu berkali2 di dlm email yg seringkali dikirim rakan2. Satu mlm xboleh tdo. Rakan2 juz tgelak dga. Disini aku xnk bkk persoalan fikrah ke xfikrah. Tp aku tau mreka xrase mcm aku rase. Prasaan yg aku sdri xdpt cite. Tp aku doa tuhan ttpkan aku dlm iman. Aku snts kuatkan. Tensi jge coz aku xigt kiasan dlm mimpi tu. Aku juz igt yg aku dpt msg bertubi2 krn kesungguhan org yg xdkenali tu nk bg ajaran sesat. Ianya picture msg beserta ayat. Klo aku terlampau terikut2 dgn ape yg aku bace, tlgla aku bace tu da lame n da byk kali dpt email tuh n ive read a few times kt articles n books. Perhaps im not so good but im not a blurry person in this situation. Hoi.Menghantui. Dah pukul brape ni? Got to go. Time n tide waits 4 no man hah. babai




Only GOD knew why~


No comments: