Saturday, January 10, 2009

tengkorakmu aku gile=TAG

makcuu mengetagkuu:)

1. copy badge '2008 Cute's Blogger Award' utk d ltkkn d blog anda...


2. link / ceritakan kembali siapa yg mberikan award ini kpd anda..
Ibu saudara yang baik hati,Insya Allah. Nama diberi Noor Suria, pernah kerja di Suria KLCC(berkait x).haha. Juga prihatin. Memahami. Sgt jelita. Npe aku buat point2?haha.She's an intelligent women(superwoman!).Her hope and desire seem to be d same like me(dulu kami same2 nk jd lawyer taw). Like aunt like niece:). Aku harap bisnesnya mkin maju. God bless her


3. setiap blogger mest mnyatakan 10 fakta / hobi diri sdr sblm mmilih penerima award seterusnya (anda tlh d tag!!!!)

1. Mak aku adlh org plg aku syg. Hanye die yang memahami hati ini. She's a good listener n speaker. Hehe,kami selalu menangis dan ketawa serta lari bersama(lari dr rumah taw).haha

2.Angka berat aku sentiasa maintain. 41, dulu kini & slamenye.kiki;p Tidak mengetahui saiz sebenar kasut. Alwiz change by condition'',

3. Mempunyai banyak rahsia yang disimpan tanpa sesiapa mengetahuinya. Well, i alwiz think that only me know d situation, trust no One but ursev. Im a soul keeper

4. Sentiasa bermimpi tentang arwah abang kesayangan bile lame xbce yasin utk die. Masih tidak dapat menerima pemergiannya.We're not done wit sum plan:'(

5. Berjalan sangat laju smpai ramai yang komplen nak kejar ape.haha. Xnk buang mase!

6. Penggile slurpee. Kwn aku hari2 membebel ttg d bad of gula n bicarbonate n so on bout d ting but i juz ignore them.haha. Dlm sehari xleh ke xmkn slurpee ko ni,drg kate.hehe. Dah mcm jadi pencuci mulut afta meal:P

7. Sepatutnye aku nak pegi Jakarta n Bandung in January ade vacation tapi..tapi..ntah. I keep it myself. No one know it

8.Pemalas walaupun harapan setinggi gunung. A last minute person:(

9. Terdapat parut baru di kaki yang meliputi separuh tapak kaki. Aku careless terlanggar kuali minyak panass sgt. D incident is worse! Kecantikan bkn slamenye ok!

10.Cengeng dlm diam.Terlalu byk menangis menyebabkan kemurungan kn?Skg aku suke ketawa dlm menangis:) positiflah
4. anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya & mnyatakan nama mereka d blog anda..

1. Murni comeyl
2.Zeyra cute
3.Semanis madhu
4.Isya kuu
5.Nadz69
6.Alexumar? hye:)
7.Hazirah yahyah.he
8.Saripah.haha
9.Sesape nk award?
10. Lovers Electric

5. jangan lupe mlawat blog kwn anda & mninggalkn komen yg mnyatakan mereka tlh d tag..




Only GOD knew why~

2 comments:

Suria Azhar said...

heh..bile mase lak aku nak jd lawyer nih?..akakaka..kelakar jek..

happy new year farina!

FARINA ABDUL GHAFFAR said...

adekah saye slh?haha.maksu jgn maen2!btol kan kan?i pnah dga frm relativeslaa.ye ke x?haha.so confused herexp
happy berazam baru maksu syg=)